yaramaz_bocegim
Canım hiç haddim olmamasına rağmen sana bir tavsiye vereceğim. 😂😂🥳 Burada bu tür postlar çok açılıyor, kimisi 5 aylık olduk çok güzel uyuyoruz diyor kimisi 13 aylık olduk uyumuyoruz napıcaz vs. Her bebek farklı. Benim oğlum 6 aylıkken birden kendi kendine uyumaya başladı mesela hayat o kadar güzeldi ki, dedim demek ki o zaman bu zamanmış.🙈🧿 Şimdi 7 aylık, bir haller oldu ne gündüz uyuyor ne gece. Doğduğundan beri pek gece uykusu sıkıntısı çekmemiştik, 4-5 aylıkken inanki gece uyanmazdı, 7-8 saat uyurdu, nadiren 1 kez uyanırdı o kadar. Şimdi gece 2-3 defa uyanıyor ki büyüdükçe uyku düzeni oturacak derler 🤷🏼♀️ 40 çıksın düzelecek, 5 aylık olsun düzelecek.. Düzelen düzene giren bir şey olmayacak çünkü atağı olacak, dişi olacak, bişeyi olacak hiç bitmeyecek. 🥺Kayınvalidem bana demişti ki, şu zaman düzelecek bu zaman düzelecek yok, beklentiyle yaşama anın keyfini tadını çıkar. Elbet düzelecek, ama ne zaman belli olmaz, sen şu ay gelince düzelecek diyeceksin, olmayacak hayal kırıklığına uğrayacaksın yani 😃 Ben kaç gündür isyandayım, her posta karamsar şikayetçi yorum yazdım, isyandayım bildiğin ya burnumdan geldi 1 haftadır şu uykusuzluk mızmızlık yetti artık, hiç gazı bile olmamış bebek son günlerde canımdan hayatımdan bezdirdi yani.😡😥😓 O yüzden sana tavsiyem de zor kolay her anının tadını çıkar, imkanlarını yaratmaya çalış, olmuyorsa da zorlama. Evet annelik gerçekten de bu, bir süre bütün hayatımıza sevdiğimiz şeylere veda edeceğiz. Amaaa sana iyi de bir haber bırakayım yine de, 5-6 aylık olduğunda her şeyi keşfetmeye başlayacak, çok mızmız bile olsa bebeğinizin eline 1 kepçe verseniz 1 bardak bir tabak ne olursa olsun mutlaka 2 dakikacık dahi olsa dikkatini çekecek ve onu inceleyecek. Mutlaka 🥳 O zaman kahvenizi içersiniz ❤️❤️🥳🥳