Melek06 canım bende yaşadım doğum yaptıktan sonra 4 ay boyunca benim makat çatlağı olmuştu doğum bille bu kadar zorlamamıştı bebeğimi bille elime alamıyordum gece uyku yok evin içinde felik felik lavaboya gittiğim gün uyku yoktu hatta psikolojik olarak lavaboya gitmek istemiyordım doktor gittim ilaç vermedi süte geçer dedi krem vermedi ve herşey kullanmayın hem özele hem sağlıkocağın hem devlet gittim inanın krem bille yazmadılar sadecw kabız olma lifli şeyler ye su iç bol bol dendi her doktor çıkınca ağlıyordum bunlar beni anlamıyor ben çok kötüyüm diyordum inanın benim yüreğime işlemişti şükür zeytinyağı sürdüm yumuşatıyor bide kantaron yağı sürün bide kabız olmamaya bakın ben çok şükür kurtuldum demeki zamanı varmış çünkü ameliyat olmayı bille düşünmüştüm iyiki olmadım 🙂uzun oldu hakkınızı helal edin