4 buçuk aylık oğlum var bana aşırı düşkün artık hiç bir iş yapamaz oldum lavaboya bile beraber giriyoruz uyanikken o kadar neşeli keyifli oyun halisinda besiginde oynuyor daha kapıya yaklaştığımı görsün kıyameti koparıyor gözleri hep üzerimde acaba odadan çıkıcam mi diye mutfağa gidiyorum gelene kadar nefesi kesiliyor ağlamaktan beşiğinde asla uyumuyor yatak odasında beraber uyuyoruz gece o kadar derin uyuyor sözde lavobaya kalkıyorum daha yataktan inmeden ben kipirdanmaya başlıyor tam kapıdan çıkıyorum basıyor çığlığı gündüzleri de aynı elimi tutarak uyuyor elimi çekince aramaya başlıyor ağlıyor oyun arkadaşı verdim eline olmadı kazağimi koydum yanına oda olmadı yemek yiyemez iş yapamaz oldum evi bile kanguruda gezerek supuruyoruz ki dogdugundan beride kimseye bırakıp dışarı cikmadim hiç normal doğum yaptım ve oğlum organlarima yapışmistı 2 saatte zor gerçekleşti doğumum ikimizde ölüyordu doktorum bu senden hiç ayrılmayacak bak demişti gerçekten de öyle oldu ne yapabilirim bu durumu aşmak için Ekim ayında işe başlıcam