Ecreee elifbirinci Bende de vardı.adet düzensizliği oluyor en çok ta goguslerimin sismesinden yana canım çok aciyordu,bir seneye yakın korunduk,daha sonra korunmayi bıraktıktan sonra 5ay sonra hamile kaldım..
Esra45 Hamile kalamıyordum. Doktora kontrole gittim tahlillerde prolaktin hormonumun yüksek olduğunu öğrendim. Dostinex adında ilaç kullandim ve kullandığım ay hamile kaldım ❣️