myangel canım atak olabilir mi? Ne zamandır böyle? 4aydan 5aya geçiş döneminde Bi çıldırıyolae çok kişiden duydum bizimki de öyleydi. Doktor bize Bi ağrısı sancısı hastalığı olsa kucağa alınca susmaz dedi. Mesela aldın kucağına 10 15 dk en fazla ağlarmış oda maksimum. Sakinleşiyosa atak olabilir dedi çevreyi keşfediyor büyüyor sosyallesiyor her bebek bunu farklı sekilde gösterir dedi. Ve tabi bide dişler var.. Diş döneminde oluyo öyle. Bizim geçti çok sükür sadece diş krizleri tutuyo arada o zaman aynı oluyp