Selam anneler 💐
Dün itibariyle 1 yaşına girmiş bulunmaktayız 🥰 artık gece beslenmesini kesmek istiyorum. 2 aya yakındır aklımda olan bi mesele bu çünkü alışkanlıktan uyanıyor diye tahmin ediyorum ve kesmeyi düşünüyorum. Bu arada anne sütü alıyor biberon kullansaydik su katıp o şekilde bıraktırma yöntemi varmış onu kullanırdım ama sırf memeyi hissetmek istediği için uyanıyor 😂
Ramazan bahanesiyle rüya öğünü vs yaparak 2 ye düşürdüm daha öncesinde 3 defa bazen 4 defa da uyandigi oluyordu şuan 2 defa uyanıyor tamamen nasıl kesebiliriz sizin uyguladığınız bi yöntem var mı?