ikiprensesannesi_06 eşim pandeminin başından beri çalışıyor, ben de geçen sene idari izinliydim ama yıl başında işe başlamıştım. Şimdi tekrar idari izindeyim. Yani dışarı çıkmamak gibi bir durumumuz hiç olmadı. Bebeğime bakmak için her gün annem bana geliyor, bazen de babam veya kardeşim. Çünkü ben evden çalışıyorum. Ama gezmeye hiç çıkmadık, market alışverişlerimizi bile çoğunlukla sanal yaparız. Maskemizi asla indirmeyiz. El hijyenine ekstra özen gösteririz ve insanlara çok yanşamayız. Allaha şükür daha kimse covid olmadı 15 aydır🙏