bluem biz kiralamıştık Villa Soho diye aratırsanız bulursunuz harikaydı, ama yeme içme sıkıntı yani oteldeki gibi olmuyor hazır şekilde kendim pişirmedim ben tatilde olduğumuz için restaurantlarda yedik ama gayet rahat etraftada bizi göremiyorlardı 2 kişilik olanını kiralamıştık biz 3 sene önce 8 bin tl ödemiştik ama dışarda yemeyi içmeyi saymıyorum şuanki fiyatları bilmiyorum