Duygub123 12 gunluk bebegim var sezeryan oldugum icinde sutum az geliyor aptamil mama kullaniyorum ama cok fazla gaz yapiyor gazı cikartiyor ama yetmiyor cok agliyor her seferinde onerebileceginiz mama varmı ?
Minemosyne Duygub123 4 aylık kızım, doğduğundan beri Similac kullanıyoruz, gazını çıkaramadığı çok nadirdir. Bizimki Hipp i sevmedi hep kustu, daha hastaneden taburcu olmadan Similac a geçirmişti doktor
Hiranaz1103 Duygub123 ben evolvia ar kullandım bebeğim sürekli kustu ve ishal yaptı Aptamile geçtim onu da kusturdu o da kabız yaptı bir tavsiye üzerine bebevita aldım oda hafif kabız yaptı kiloda aldırdı ama onu da kusuyordu şuan bebelac kullanıyorum şükür kusmamız çok çok hafifledi gaz ve kabız da yapmadı şuan memnunum kilo da alır inşallah