dlekturann sürekli yüzünü kulaklarını kaşıyordu ve huzursuzdu en sonunda zaten iki gün boyunca gecede dahil susmamacasına ağladı çok yıprandı sesi filan kısıldı üç doktora götürdük bütün tahliller yapıldı kan idrar tahliller temiz çıkıyordu en son götürdüğümüz doktor kulaklarına bakınca nasıl anlamıyorlar kulakları berbat durumda demişti ve antibiyotik kullandıktan üç gün sonra tam anlamıyla ağlaması durmuştu çok zor bi hafta geçirmiştik