Selamlar. Dün her zamanki rutinde yemek yedik oyunlar oynadık akşam saat 9da uykusu geldi oğlumun yatırdım. Gece saat 2 gibi uyandı emmek için, kucağıma bi aldım çok sıcak. Üstünde zıbın vardı ve sadece bacaklarına ince battaniye örtmüştüm acaba ondan mı sıcakladı diye düşündüm bir an ama öyle değil ateşi çıkmış. Gece de hızursuzdu memeden ayrılınca ağlıyordu Calpol verdim etkisini gösterince uyuttum. Sabah yine ateşi vardı bi ölçek daha verdim 5saat arayla. Öğlene doğru ılık duş aldırdık. Ateşi şuan sabit ne iniyor ne çıkıyor. 37lerde. Birde ayakları bacakları kolları falan ısısı normal bir tek kafası yanakları sıcak farkediliyor. Aynı zamanda ishal olmuş yeşilimsi kötü kokulu. Sürekli kucak istiyor. İki oynasın ağlıyor. Belli ki huzursuz. Ve uyumak istiyor. Normalde gündüz tek uyku yapıyorduk. Öğlen uykusundan 3de kalktı şimdi birdaha uyudu. Dün ordan oraya koşan çocuk gece birden nasıl böyle oldu anlamadım. Şuanlık doktora götürmüyorum ateş takibi yapıyorum. Tecrübeli anneler sizce üşütmemidir, diş midir? Henüz 4 diş var alt üst. 1yaşında.