Yesimeliz84 ben de eşime hep “çok şanslısın, işe giderken de olsa deniz havası alıyorsun. iş yerinde insan yüzü görüyorsun.” diyorum. Benim eşim 4 gündür evde, tam kapamada da çalışmaya devam ettiler. 4 gündür bana ettiği yardım o kadar fazla ki, gerçekten varolsun, az önce birlikte ev süpürüp sildik. Resmen dinlendim şu 4 günde.