Gizo87 Kızlar merhaba. Medifema hastanesinde tavsiye edeceğiniz çocuk doktoru var mı? Prematüre doğum yaptım yapılması gereken bazı tetkikler var. Genel takibini de yapsın istiyorum
Kbrbydk Gizo87 Evet Necati beye benim eltim gitmişti çok memnun kalmış. Bende ayrancilarda oturuyorum devlet Hastanesi’nde de Şeyma şebnem ön diye bir doktor vardı o da ilgiliymis. ikisini de öneri üzerine tavsiye ederim
Gizo87 nur-nr_123 2 hekim daha var Ali bey ve Abdurrahman bey. Onlar instagramı aktif kullanıyorlar, biraz inceledim. Necati bey hakkında pek bilgi edinemedim. O yüzden referanslar önemli teşekkür ederim😍
nur-nr_123 Gizo87 Necati beye gidince ne demek istediğimi anlarsın cnm o kadar ilgili hiç sorduğun sorulara kizmz tek tek cevaplar yazalım arayalım hemn açar hatta tayinimiz çıktı gidicez son kez kontrole gittik o kadar üzüldük ki
Gizo87 nur-nr_123 tamam canım o zaman yarın randevuyu alayım çok teşekkür ederim tekrar. Tayin hayırlı olsun 🌺