Btlbrssk Merhabalar bebeğim 11 aylık göğsümü ısırdı göğsüm yara oldu ve iltihap akıyor ara ara çok az canım çok yanıyor üstelik kovidim ve bol bol emzirmem laızm ne yapsam geçer lütfen Yardımcı olur musunuz
KahramanAnne Btlbrssk Lansinoh ve Garmaston Pomat kremini karıştırıp birlikte sürün. Ve göğüz ucunuza naylon poşet gibi birşey yapıştırın kıyafetle temas etmesin
KahramanAnne Btlbrssk öyle mi çok işe yarıyordu ya 😔 ozaman siz nemlendiren herhangi bir krem sürün ama mutlaka göğüs ucunuzu kapatın kıyafet temas etmesin. Göğüs pedinin poşeti var ya naylon ben onlardan yapmıştım. Şeffaf hemen iyileşiyor kıyafet temas etmeyince
pogacayanakli_aylamm Btlbrssk kantoron yağı da iyi gelir sürdükten sonra 2 3 saat sonra yıkayıp bebeği öyle emzirin
Canisi21 zeytinyağı, benim de yara oldu ve ben her emzirmeden sonra sürdüm, gece bol bol sürüp açık şekilde yattım, zaten sağlıklı da bebek emerken rahatsız etmesin diye fazlasını sileniz yeterli, üç günde geçti yaralarım resmen