Anneler merhaba,
44 günlük bebegimin tırnağını kesmeye çalışırken etini kaptirdim, biraz da tırnağını derinden kesmişim kanadı, uyurken ağlamaya başladı birden
Çok vicdan azabı çekiyorum, acı cekiyo mudur, kendi tirnagimizi bile derin kesince uzayana kadar aciyor canimiz. Napmam lazım çok üzgünüm
