Simaybaran06 Ek gıdaya ilk nasıl ne kadar miktarda geçilmeli nasıl verilmeli miktarı nasıl olmalı ilk ne ile başlanmalı genel olarak mama aliyoruz hangi zamanda geçmeliyim siz nasıl yaptınız
bozobeydrk Simaybaran06 ben de araştırıyorum haziranın sonunda 6 aylık olacağız inşallah. İlk yoğurtla başlamayı düşünüyorum, 3 gün kuralıyla ilerleyecem. Daha sonra sebzelere geçecem, mevsim sebzelerini 3 gün kuralıyla verecem. Sonra da meyveye geçecem.
bozobeydrk Simaybaran06 3 gün kuralı genelde ilk gün bir çay kaşığı, ikinci gün bir tatlı kaşığı, üçüncü gün bir çorba kaşığı şeklinde ilerliyor.