Tehay Goğus yaram var ne yaptiysam gecmiyor aglamaktan bir hal oldum aglayarak emziriyorum hic bir şey fayda etmedi malesef sadcee bepantol biraz acisini aliyor iylestiriyor ama emince tekrar yara oluyor😔😔 benim icin dua edin cabuk iyleşsin. Bebegimi guzel emziremedigim icin çok uzuluyorum agliyorum 😔 krem filan hepsi bos bana hic biri fayda etmiyor
Gamzelina_33 Tehay ya gümüş kapak ya da silikon uc demeyin ben silikon üç aldım göğüslerim yara olduğu için öyle emzireyim dedim bebeğim silikonu tutmadı ama göğüs uçlarım sütyene değince ağrıyordu bende hiç çıkarmadım ucundan sadece emzirince çıkardım . içine süt dolup yumuşattığı için iyileşmesi çok hızlı oldu tabi her emzirmeden sonda kakao yağı sürdüm kakao yağı ve süt iyileştirdi
BeyzaLivaLeyla Tehay bende devamlı göğüs pedi kullandım ve hep zeytinyağı ve lansinoh krem sürdüm sadece emzireceğim zaman sildim emzirme bitince yine hemen sürdüm göğüs pedimi değiştiriyordum devamlı değiştirdiğim zamanlarda zeytin yağını tazeliyordum çok tişört attım yağ krem lekesinden ama hiç göğüs yaram olmadı çok şükür bir deneyin inşallah faydası olur 🤲🏻
Tehay Smy16 durumum musait degil şuan alamiyorum😔 bi suru krem filan aldim ama yok. Fayda yok.benimki duaya kaldı.Rabbim şifa versin
Lidya-t Kendinize eziyet etmeyin gümüş kapak alın kremler tekrar oluşmasını engellemiyor bir kere bile yaram olmadı kapak sayesinde
Smy16 Tehay Dolap uygulamasından baktınızmı 2. El belki uygun fiyata satan vardır, kremlerde ucuz bişey değil krem fiyatına kapak bulabilirsiniz belki, çok faydası var gerçekten 1 gecede iyileşmişti benim yaralarım