2kezanneoldu benim kızım doğduğunda sadece Seksenler dizisinin müziğiyle uyurdu. Hanı bu beyaz gürültü, süpürge sesi falan filan diyorlar ya, benim kızımda hiç işe yaramamıştı.
İnanmazsınız, televizyon açık uyuyorduk. Sürekli Seksenler açık oluyordu televizyonda. Şu an sinek osursa uyanır ama. Nasıl değişti bilemiyorum🥶