Eylul00 Kızlar bebeğim 7 ayına girdi ama kulakları baya açıldı. Dikkat etmeye çalıştım ama uyurken şapka takmadım dönerken hep katlanıyor kulağı. Bu saatten sonra düzeltme şansım yok mu ?
Gamzelina_33 Eylul00 ilk üç ay içinde önlem alınması gerekiyormuş diye biliyorum ama bence takılmayın bebekler kepçe gibi görünüp sonra düzeliyor
S_x_w Eylul00 ilk 3 ay içinde yapsaydınız olurdu sonrası olmuyormuş TV de KBB Dr u demişti.. Bazen kepçe gibi duruyor ama büyüyünce düzeliyor öyle olabilir sizinde .. Sadece büyük ve epey kepçeler düzelmiyor kendimden biliyorum 😅🤭
uykusuzMoMm Eylul00 yok kuzum artık duzelmez 3 aylık sürecte faydası olur kii oda yatmadan kırılmadan kaynaklı kepce ise genetık ise naparsan yap kepce oluyor benım oglumda oyle bandana sapka taktım sonuc olrak kepce 9 aylık saçıda az gecen bende post attım bu sekıl resm atmıstım
Eylul00 Gamzelina_33 evet böyle söyleyen tanıdıklarım oldu sonradan geçiyo diye ama bana da gitgide artıyor gibi geliyo. 😔
Eylul00 biregesevdasi bir türlü alma fırsatım olmadı yasaklar vs derken ama onuda deneyeceğim bir umut
Eylul00 S_x_w ilk çocuk biraz tecrübesizlikle geçiyor sanırım . Kepçe değil o geçecek dedi herkes ama gitgide açıldı yavrumun kulacıkları. Umarım geçer büyüdükçe saçıda pek yoktu zaten doğduğunda o yüzden öyle duruyo falan dendi
Eylul00 uykusuzMoMm Hadi ya pek vakit bulamıyorum hamileyken rahat rahat okuyup yazıyordum ama daha yeni bakabiliyorum foruma. Yatmadan ve şapka takmamaktan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Şapka pek takmamıştım. Geç kalmışsın diyo herkes dedim belki bir çaresi vardır.
Elif1010 Eylul00 Benim bebeğim de kepçe ama bebeklik fotomda fark ettim bende kepçeymişim sonradan düzelmiş
Jument Eylul00 internette kepçe kulak bandı gördüm ona Bi bakın isterseniz. Fiyatı E bebekte en ucuz.
tuba27 O aylarda yastıkta genelde katlıyorlar ve açık görünüyor ama büyüdükçe kapanır dedi herkes bebeğim 9 aylık oldu daha henüz tam kapanmadı(bu arada 5-6 aya kadar hep şapka/bandana takmama rağmen) tam kepçe değil ama üstten biraz açık gibi