DurununAnnesi12 https://www.hizliresim.com/dw101l1 kızımın kolu böyle 22 nisanda vuruldu iz aşısı ama böyle olması normal mi
basaktpe12 DurununAnnesi12 evet normal kabuk oluyor oğlumun yalansız 7.ayında kanayarak kabuk attı şuan izi duruyor hatta eşimde bile izi vuruyor bu aşının bende de
Gamzelina_33 mltmkrkl bizde 7 nisan da vurulduk iz çıkarsa aşının tuttuğunu gösteriyor tabi en erken 15 gün içinde en geç 4 ay içinde falan bekleyip görmek lazım