Alyask Merhaba kızlar 2 ay önce Doğum yaptım sacımı boyatmayı düşünüyorum dip boyası olmazsa bı sorun olmaz dıyolar sız boyattınız mı boyatmalımıyım sızce🤷♀️??
zeynepsena24 Alyask ya hamileyken boyatmama müsade eden doktorum ilk altı ay boyatmasan daha iyi olur dedi karmaşadayım🤧
Hnfth Alyask dip boyasıda yaptırdım bi sıkıntı olmadı şimdilk çok şükür bizde 2aylıktık yaptırdığımda
zeynepsena24 Alyask evet bende öyle biliyordum ama şuan tüm damarların açık riske etmeye değmez sen her halinle güzelsin dedi gönderdi vazgeçtim bende🙄
MTkutay Alyask canim 40 im çıktıktan sonra ben komple açma boyama yaptırdım kimileri zararlı diyor kimisi zararı yok diyor. Illa yaptırmak istiyorsan sutunu sağ saçını boyat bir gün boyunca önceden sagdigin sütü ver bebegine ben boyatirkende emzirdim ama