Arkadaşlar kullanan var mi bebeğim daha 3 aylik bu ay sadece 400 grm almis doktor 6 tane verdi icir eger ki kilo alimi iyi olursa 1 Hafta sonra rapor çıkarıp bu mamadan devam edecez dedi . Kilo alimi iyi mi bir de bu mamayi ocirdigimden beri diger mamayi pek icmek istemiyor.