Alarakayaa ben yürütec kullandım kızıma 7 aylikken günde 15 dk falan koydum 2 3 kere çok şükür bi sorun yaşamadık hatta 10 Ay 15 gunlukken desteksiz yürüdü kendisi 🙈 yürüme arkadaşı da vardi bizde yeğenimden kalan ama çok hızlı gittiği için kullanamadik onu düşme riski fazla diye, yurume arkadaşı, sıralamaya başladığında bence kullanılır , düşme riski olmaması için çünkü çok hafif 😊