Bebeğim kolik 3 aylık normalde hastane dışında pek dışarı çıkmadık genellikle arabada uslu oluyor seviyor ama hiç güvencim yok geçen gün arabayla gezmiştik ağlaya ağlaya bir hal oldu birde 5 saatlik yola çıkacağız korkuyorum zaptedenem diye araba küçük hem Çok sıkılgan bi bebek tavsiyesi olan var mı kolay yolculuk için çıngırak müzik vs bunlarla oyanalıyor ama çok değil