Kızlar oğlum 5. Ay 12 günlük ve 10 mayısta dis etine jel süreceğim sırada alttan 2 tane dis çıkardığını gördüm çok mutlu oldum cidden annelik bebeğinle birlikte büyümekmis her anına şahit olmak kadar güzel bisey yok 😍 sizin bebisler ne zaman dis çıkardı? 🤗