Kızlar çok vicdan yaptım aslında 1 haftadir konusuyorum kendisiyle ssn artik buyüdün meme de süt bitti sende bizim gibi bardaktan süt içmelisin dedim ağzinda meme var tabi he he deyip gecti daha sonra günde 3 kere emzirdim derken öglen uykusuna yatmadan artık meme yok uf oldu dedim ağladı sonra sakinlestirdim meme cici dedi ayağimda sallayarak uyuttum ki bide barlasın on iki dişi çürük emmekten disleri cürüdü ve diger dislerine geçmesinden korkuyorum. Bi yandan da vicdan azabı çekip agliyorum bilemedim sizce ne yapmaliyim 🤦♀️☹🤔