Arkadaşlar merhaba Philips Avent biberon kullanıyorum 2m olanını kullanıyorum şuanda Ama bebek Büyüdükçe değiştirmek gerek diye biliyorum 3 4 5 olan var hem çok pahalı hem de çok zor bulunuyor ne yapmamı önerirsiniz yeni bir biberon mu almalıyım eğer alırsam onun emziği nasıl olmalı