BademsMam Kızım 11 aylık oldu sütüm aşırı az geliyor. Mama falanda yemiyor kabul etmiyor birtek ek gıda yiyo ondada aşırı az. Sütümü nasıl çoğaltabilirim ?
gg00 BademsMam öncelikle tabi ki bol bol su dengeli ve sağlıklı beslenme aynı zamanda bebekle ne kadar zor olsa da güzel uyku.. stres yapacağınız bi olay mı oldu ? ondan da etkilenmiş olabilir sütünüz
BademsMam gg00 yok sadece bu aralar hiç dinlenemiyorum sürekli bir hareket halindeyim uykuda uyuyamıyorum
Yamanikko BademsMam galactago damla üzerine tanımam. Damla sayesinde mamaya başlamıştık onu bıraktık. Günde 3 kez 15 damla içiyorsun 2 günde etkisini gösteriyor. Tabi birde bol su içmeniz gerekli
Yade012 İncir kürü bende sütümü arttırmıştı ve demir depolarımı doldurmuştu doktor ne yaptın sen demişti bir tasta iki kuş 🤪
Tgbdlsz Galactago damla kullanıyorum. Onun dışında bol su içmek bence. Uyku biraz zor oluyor ama bende genelde gece göğüsler daha iyi doluyor yani uyku ve dinlenmek de etkili. Bir de bebeğin emdikten sonra her ⅔ saatte bir göğsünü sağmaya gayret et
Yamanikko BademsMam evet canım 106 tl gibi bi fiyatı var ama epey gidiyor damla. Ve gerçekten işe yaramasa tavsiye etmezdim🙏🏻
Yade012 BademsMam iki tane kuru inciri bir bardak suyla bir taşım kaynatıp dinlendiriyordum sonra süzdürüp suyunu içiyordum çay gibi