Merhaba anneler. Ağlayarak yazıyorum bunları yasayan ve çözüm bulan varsa ne olur yardım etsin.
ben sağ gögsüm için doktora gitmiştim süt kanalları acılıyodur agrı normal demıstı ama cok fena bir agrı aglayıp duruyorum memenın tamamında bıcak saplanır gibi normal olamaz bu o kadar kötü. Emzirme sonrası baslıyo beni resmen öldürüyo ya. Napcam bilmiyorum o kadar kötü oldumki mama vereyim sadece bebğe diyorum ona da vicdanım müsade etmiyo