Arife-42 benim bebeğimde aynı şekilde on aylıkken uyanıkken emmeyi bırakmıştı daha sonra uyurken emiyodu gündüzleri gece falan uyudugu zaman teklif edince alıyordu fakat bi süre sonra gündüz hiçbirşekilde emmeyi bıraktı sadece gece emiyodu onuda bıraktı geceleri emiyodu dereken bi süre geçti onuda bıraktı mamaya geçtik onu da gece gündüz güzel içiyordu sonra uyurken içmeye aynı memeye yaptıllarını biberona yapmaya başladı önce meme reddi sonra biberon reddi. Derken şimdi kavga dövüş az bi mama zorla içer bende artık takılmıyorum eskisi gibi şuan 12 aylığız ama gerek meme gerek biberon reddi çok zor çok:((…..