Bebeğim 7 aylık ve mama olarak hipp combiotic kullanıyorum anne sütüm çok az bir emmede 60 bile emmiyodur. Bir beslenmede ek gıda almıyorsa eğer 180 veya 210 milim içiyo. Bu mama da pahalı biraz biliyosunuz. 350 Gr kutı bize 7 gün ya gidiyor ys gitmiyo. Kayınvalidem de çok laf ediyor sürekli mama veriyorsun bu mama çok pahalı pirinçunu süt ver falan diye tabii ki vermem bebeğmden öneml değil. Ama merak ediyorum size b kutu ne kadar gidiyo bizde mi sorun var