mucizemmavi Merhabalar kızlar bebeğim 3 gündür memeye gelince ağlıyor eskisi gibi emmiyor 4 aya 1 gün var baya salya çıkartıyor uyku düzeni bozuldu uyumuyor ve çok huzursuz atak mı diş mi yoksa bambaşka birşey mi tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim
Esen_93 mucizemmavi benim ki de o zamanlarda salyalari cok akmaya baslamisti. 6 bucuk aylik hala akiyor. Damaklar dis cikarmaya hazirlaniyormus o donemlerde ondan salya akiyomus. Bir de benim ki de o zamanlarda istahi azaldi. Sonra duzeldi. Ara ara bazen bile bi yiyor bi yemiyor.
Daphnemom Dişler damağa yerleşiyodur bizim de 3.ayda başladı 5 ay 13 günlük salya zirvede damaklar bembeyaz eller ağızdan çıkmıyo gelen giden yok