hayatbuiste Benim çocuklar da çok terler. Yaz kış fark etmez. Kan tahlilinde tirod baktırmam lazım ama covid sebebiyle hastanelerden nefret ettim
beyazkelebegim Birprensannesi12 benim bebeğim de o şekilde özellikle süt içerken doktor bu durumun normal olduğunu söyledi
Prensesannesi21 Birprensannesi12 Benim kizim 7 aylik canim doğduğu günden beri cok terleyen bebek şuan diş döneminde daha çok terliyo. Kiyafet be yastik ile alakasi yok ben bilirin nerde yatırsam öyle üstüne sadece müslin örtü atiyorum altina şort ve kisa kollu üst giydiriyorum. Emzirirken de sıkıntı basiyo terliyo Bu defa doktora gidince sorcam