Kızlar oğlum 3 yaşına girecek ve 2 aylık kardeşi var kiskanmaya başladı ve bnde çok sinirlenmeye başladım bide başıma gelenlerden dolayı şimdi ayağımdan bı oparasyon geçirdim kalkamıyorum kndimi çok kötü bir anne olarak görüyor sürekli telefon istiyor bağırıyor oğlum kardesin uyuyor diyorum daha çok bağırıyor ve bnmde sabrım bı yerde taşıyor canm acıyor birde şimdi göğüslerimin ucu soyuldu sütüm olmuyor sinirlenince kafasına vuruyor yüzünü cirmaklar gibi yapıp kndini sıkıyor bn napiyim kndimi çok kötü bir anne gibi hissediyorum