Defne_2 Merhaba anneler , bebeğim 3 aylık ne yazık ki anne sütüm yeterli gelmiyor. Siz bebeklerinizi kaç cc formül mama ile besliyorsunuz? 🌸🧸
Defne_2 Daphnemom benim ki de 90 yiyor ama doymuyormuş gibi geliyor. Çocuğu kontrolsüz besleyip, şişirmek istemiyorum. 120’ye çıksam sorun olmaz o zaman
Daphnemom Defne_2 bebek alıyorsa verebilirsiniz 4.ayda artık doktor bana alıyorsa 150-180 verebilirsin demişti