2balkiz bebekten bebeğe değişir emme sıklığı ama hala ana besin anne sütüdür. Tek meme emmesi senin için kötü olabilir, boyut farkı olur. Onun haricinde bi sorun olcağını sanmıyorum benim oğlum ilk günden beri sağ göğsümü hiç emmedi. Ne kilo ne gelişim hiç bi sorun olmadı