Ebruli101 Deletedmom0099 aa bunun da kalıpları geniş diye duymuştum denesem mi diyordum hep iyi ki almamışım o Zaman ☺️
Deletedmom0099 Ebruli101 arkadaşımda bana geniş dedi o yüzden aldım ama yine de sleepy dar oluyo diğer markalara göre 😬
Ebruli101 Deletedmom0099 ya hiç sorma 22 aylık 6 numara kullanıyoruz üstü de yok bildiğim kadarıyla tuvalete alıştırana kadar da bu numara küçük gelir bakalım ne yapacağız
Deletedmom0099 Aminenin_annesi34 bu linkten satın alabilirsiniz https://www.gardrops.com/kadin/cocuk-bebek-bezi-ve-bakim/3-paket-bez-60a1072ece5aa