Kagansmother Arkadaşlar mutfağım için hafif, sessiz, çekim gücü yüksek uygun fiyatlı bir süpürge arıyorum var mi bildiğiniz iyi bir model ??? Yardim plsss
bilgemira Kagansmother butceniz ne kadar bilmiyorum ama annem fakirin kirmizi modelini aldi asiri yuksek gucu var kollarim kopuyor evi süpürürken avmden aldi ayda 100 tl oduyor sanirim 1000 tlydi toplami
Organikumos Kagansmother korkmaz kullanıyorum ben dikey süpürgelerinden. Çekiş gücü çok iyi özellikle ince halıları kaldırmadan çok güzel süpürüyor. Çokta sessiz değil ama aşırı da gürültü yapmıyor fiyat performans olarak iyi bir ürün 👍🏻
Tatlican Kagansmother https://resimyukle.link/i/H87PF 5yıldr kullaniyoruz kardesimde bende memnunuz cok haff
Kagansmother Mom070 ahh caniim benim süpürgem var ben uygun fiyatlı bir şeyler arıyorum sadece mutfak için 😅
bilgemira Kagansmother ya A101den ben sunyy nin el supurgesjni aldim memnumum 140 almıştım emis gücüde iyi aklima simdi geldi
Mom070 Kagansmother Ha o zaman arkadaşların dediği gibi dikey alabilirsin daha iyi işine yarar. Benimde var araba için almıştık a 101den arzum 200 TL pratik gerçekten ama sesi çok çıkıyor. 😂
Kagansmother Organikumos simdi baktim 350 tl gayet iyi yorumları biraz ağır gibi yazmış kimisi sapı uzunsa ağır gelmez gibi geliyor bana
Organikumos Kagansmother Dediğin gibi uzun sapından sanırım öyle ağır bişey değil yormuyor hiç süpürürken. Kaliteli de genelde dikey süpürgelerde sapında kırılma vs çok olur. 2 sene olucak hunharca kullanıyorum maşallah bana mısın demedi 😅
Organikumos Kagansmother https://ty.gl/wesiuz9ya şu rengide neredeyse 100 tl daha uygunmuş 😊 sondaki 02 03 ü renk kodu diye biliyorum aynı modeller 😊
Muverrih Kagansmother Bunlar iyi değil shafer var aynı model çok ses çıkarıyor, çekim gucude pek iyi sayılmaz hani yemekten sonra ortalığı silmek istersen gırgır niyetine güzel ama tek başına bir ev için yeterli değil.
Kagansmother Organikumos genelde normal supurgelerden daha sessiz yazmışlar öyle mi ki acaba benim beybi sese cok tepki veriyor da😅
Organikumos Kagansmother ben arzum olimpia kullanıyorım normalde sulular bir tık daha az sessiz derler toz torbalılara göre. Ama bu ondan kat kar sessiz çalışıyor. Ama dediğim gibi çokta sessiz değil benimde bebiş sese duyarlı aynı odada kullanmadığım sürece sorun yaşamadım 😊
Kagansmother Organikumos link açılmadı canim benim attığım görseldeki ürün değil mi sizin kullandığınız
Organikumos Kagansmother evet aynısı ama başka bir rengi başka satıcıda trendyolda 270 tl şuan. https://ty.gl/3pkzgemyc Açılmıyor mu ya. Korkmaz a920-03 yazarsan arama kısmına çıkar heralde
Kagansmother Muverrih bu gosterdigim model mi iyi degil simdi siparis veriyordum yorumunuzu yeni okudum