gulsah-erman77 biz minicik doğmuşuz 🥰 33 haftalık 1700 doğdu kilo alımı iyiydi ama mama reddi başlayınca 4.ayın sonuna doğru ek gıdaya geçmek zorunda kaldık. Yoğurtla başladım sonra havuç patates kabak elma armut kayısı… Yavaş yavaş şuan 5 ay 13 günlük 2 öğün ek gıda aralarda zorla mama istediği kadar meme ☺️ bu ay tadımlarla geçecek önümüzdeki ay kahvaltı da eklenecek ☺️