Tugcerylmzkerem Kabızlık problemi yaşıyorum doğumdan bu yana gunluk su tuketimin 3,5 litre ona rağmen halen var aranızda bunun için kayisi cayi kullanan oldu mu
Biscolataerkegim Tugcerylmzkerem Kullaniyorm emzirmiyorsaniz 750ml su ısıtıp icine bir yeşil çay bir kayısı çayı bir soda ve yarım limon sıkabilirsiniz. Emziriyorsanız da yeşil çay yerine iki adet kayısı çayı ekleyin kabızlığa çok iyi geliyor
Gulcem44 Tugcerylmzkerem kiraz sapı çayı var bana çok iyi geliyor günlük 2 fincan tüketiyorum ama emzşrmiyorum
Slmnese Tugcerylmzkerem kayısı vs ne varsa tükettim hiç çare olmadı bana hep geçici çözüm oldu. En sonunda sabahları aç karnına 1 yemek kaşığı aspir yağı içmeye başladım öneri üstüne. Kabızlığı bırak beraberinde kilo da verdim.
Tugcerylmzkerem Biscolataerkegim Ya çok tesekkür ederim tarif baya iyi gorunuyor yapacagim muhakkak♥️
Balbebem Kullandim evet birebir cok iyi geliyor kayisi cayi, dupahalac şurup falanda care olmuyodu bana.
Tugcerylmzkerem Balbebem Bende kullanmak istiyorum ama karın agrisi falan yaparsa diye korkuyorum sizde yapiyormu
Biscolataerkegim Tugcerylmzkerem Her öğün yemekten sonra lavaboya koşuyorum bende de kabızlık sorunu var ve hayatımda hiç kayısı poşet çay tüketmemistim. Açıkçası böyle bir etkisinin olacağı aklımın ucundan geçmezdi ama gerçekten işe yarıyor 😊
Bunedunyakardesim Tugcerylmzkerem duphalac ben kullanıyorum çok iyi geliyor doktorum önermişti hatta doğumdan sonra ağrı olmuyor bende bence bir deneyin
F-Betul Tugcerylmzkerem Kefir tavsiye ederim ev yapılı yoğurt zeytinyağlı yemekler bamya taze fasülye vs… Hamur işleri ekmek gibi kabız yapacak yiyeceklerden uzak durum.
F-Betul Tugcerylmzkerem Asıl sorunuza cevap vermemişim😊 Ben kullandım kısa vadede işe yarıyor ama sürekli kullanımda etkisi yok.
Tugba10-5 Tugcerylmzkerem kefir içiyorum her akşam bir tane bayağı düzene girdi ilk zamanlar kabızlıktan öleceğimi düşünmüştüm