Gizeminannesi_04 Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık 3 Haziran da 2 aylık olacak. Anne sütü+mama devam etmek istiyorum fakat nasıl yapıcam bilmiyorum kaç numara mama kullanmam lazım? Ve hangi mama önerirsiniz?🌸💜
Tuba Gizeminannesi_04 1 numara kullanmanız gerekir☺️ Her bebeğe aynı mama iyi gelmiyor ama içerik olarak hipp çok güzel
Sb123sb Gizeminannesi_04 bebelac gold kullanıyorum ben 3 aylık bebeğime gaz kabızlık vs yapmadı severek içiyor 6 aya kadar 1 numara kullanılıyor