Arkadaşlar gerçekten isyan edicem artık o kadarr bunalttiki bu konu. Yaaa aylardır bu böylee yeni olan vs birşey değil ama artık insan sabrediyor biticek duzelicek diye yok ya çocuk resmen uykusunda kısa kısa saniyelik ağlamalar yapıyor ama gözler kapalı kendini bir sağa atıp yapıyor bir sola yada bacaklarını vurarak yapıyor resmen 4,5 dakika da bir böyle sabaha kadarrrr ciddi söylüyorum sabaha kadar böyle gidiyor ne ben ne eşim uyuyamiyoruz 5 dakikada bir kalkmaktan ya buna çözüm vs varmı bu niye olurki gerçekten çözmek istiyorum artık….