Seatib laringomalazi olabilir, iyi bir doktora götürün , benim ogluma bronsit dediler alerji dediler kac gun bronsit icin hastanede yattık kortizonlu iğneler kullandık meğerse teşhisler yanlışmış, 1 yaşına gelince kendiliğinden geçti, son doktor teşhis koymuştu zaten