Merhabalar, bebeğim 2 aylık önümüzdeki ay sonu işe başlamak zorundayım 3,5 aylık filan olacak o zaman. Daha önce de üst üste 3 kez mastit oldum ikisini antibiyotikle geçirdim. 3 pompa denedim üçüncü pompayı hastanenin emzirme danışmanı hemşirenin tavsiyesi ile aldım geçen gün sağmak istedim işe başlayacağım diye ama maalesef yine göğsüm şişti 38,5 ateşle kaldım pişman oldum kullandığıma en azından 6 ay anne sütü almasıydı çabam ama sanırım olmayacak ancak akşamları emzirebileceğim gittiği yere kadar. Merak ettiğim şu benim kullanmamda mı sorun var yoksa tamamen kişisel fizyolojik, biyolojik neyse artık sebepler yüzünden mi pompa kullanamıyorum benim gibi olan var mı merak ediyorum.