Sumeyra87 Tam sizinle aynı zamanlardaydı uyku düzenini oturtacağım dediğimde. Doktoruma öncelikle her hangi bir sıkıntısi yoksa uyku egitimi vermek istiyorum önerileriniz var mı dedim oda bana banyo önerdi. Ben tam 5 aylık olduğu gün hergün banyo yaptırmaya başladım, 3 hafta boyunca hergün yıkadım. Kimisi hasta olur dedi, kimisi alısır ama ne hasta oldu,ne alıstı burada bir kaç bayan aman alısır susuz durmaz demisti ama ben devam ettim. Neyse ondan sonra iki günde bir yıkamaya başladım ama hergün aynı saatte suyun icinde oluyorduk yine 2 haftada öyle yıkadım. Şimdi 3 4 bazen 5 günde bir yıkiyorum ama saatleri hic şaşmiyor o saat gelmeden on dakika önce göz ovuşturuyor doyueuyorum uyuyor hemen ardından. Bana yarım yıka diyenler oldu sadece el, yüz, bacak aksine uykusunu açtı cünkü banyo vucüdü gevsetir ama yüz yikamak uyku acar. Şimdi 6 ay 25 günlüğüz maşallah kaynanamada gitsem, annemede gitsem hep aynı saat🧿