Hvva96
Tadımlar bittiyse, 2-3 çeşit sebzeyi karıştırıp çorba yapabilirsiniz. Bu ayda daha doymalık öğün verilmez aslında ama tadıma erken başladık bitirdik, 1 öğün vermek istiyorum derseniz yoğurt ve dediğim gibi sebze çorbası verebilirsiniz bir öğün. Çok az da meyve verebilirsiniz her gün. Ben de öyle yapmıştım çünkü, 4 ay 1 haftalıkken tadıma başlamıştık, 6.ayda bir öğün veriyordum. Ama irmik, pirinç unu vs çok acele etmeyin derim, çünkü 6.ay öğün için erken, bağırsakları hazır olmadığı için kabızlık yaşayabilir. 2-3 öğün sebze yoğurt verirseniz de bu sefer gerekli vitamini proteini alamaz bebeğiniz. O yüzden 1 ay daha bir öğün sebze ya da yoğurtla idare etmenizi tavsiye ederim, naçizane 🙏🏻❤️ 6.ayın sonuna doğru yumurta sarısı peynir irmik tarhana vs başlarsınız belki, ama en iyi doktorunuz yönlendirir 🥰😇