Ozelanneozelbebe ben çok arastıryorudm bi arkadasta çıkmıştı. Sana tavsşyem temmuza çok evini ilaçlattır. Akreplerin mutlaka o evde eşleri vardır, eşsiz yaşayamazlar, karanlıkta ortaya çıkarlar gündüz pek çıkmazlar. Işığı sevmezler o yüzden gece ilaçlamak gerekir