Merhaba herkese,bulanti ilaçlarına karsi ufacik bir arastirma yapmıştım. Bekarken de midem bulanırdı çünkü. Nadir de olsa icerdim. Ama hamileyken 5 ay yerlerde surunmeme rağmen mide bulanti hapi kullanmadım. Almanyada yasiyorum normalde iste kaliteli su bu vs cok sey soylendi ama asla icmedim. Sebebini aşağıdaki yoruma ekleyeceğim