Oykmmkrkn Oğlum 7 aylık çok hareketli yakınlarım yürüteç tavsiye ediyor bende karşıyım normalde önerir miyor, kullanıp memnun kalan, gelişimini kötü yönde etkileyen var mı??
Berenkooommm Oykmmkrkn benim kızım 7,5 aylık 5,5 aylıktan beri kullanıyorum çok memnunum hayat kurtarıcım resmen
masal28 Oykmmkrkn 6.5 aylığız bunu bende çok düşünüyorum önerilmiyor ama şuanda da hep benim yanımda olmak istiyor ve çok hareketli kullansam mıı kullanmasam mıı🥺
Bireylulmeselesi02 Oykmmkrkn ben ikizlerimde 5 aylıkken falan başlamıştım sonradan hareketleniyorlar zor oluyor içinden çıkıyorlar🙄
BalarisiYusra Oykmmkrkn ben kullandım canım memnunum ayak kaslarını da güçlendiriyor emekleyemiyordu, yürüteçten sonra bi kaç güne emeklemeye başladı kızımda adım atma çabası yoktu Korkuyordu adım atmayı öğrendi Ve tutunup ayaklanıyor artık sıralıyor 15 anca bindiriyorum
Bety HtcBelis özellikle erkek çocuklarına önerilmiyor yumurtalıklara baskı yapıyor diye . günlük yarım saat diyorlar doktorlar ben almadım gerek gormedim şimdi 1 Yaşında ayaklarının üstüne tam basıyor . Bı arabamızın kızı kullandı o da 1 yaşında parmak uçlarına basıyor hiç baş edemiyorsan tuvalete falan gitmek için al
Aysenes Oykmmkrkn belcikadayım burda hiç önermiyolar hata bazı yerlerde sarışı bile yasak 🤷♀️ Cok bebek kazaları oluyormus galiba. Bende zıpzıp aldım
Selinsak Bende alma taraftarı değişldim hediye gelimce 6 aydan sonra kullandım ev işlerini yaparken 9. Aya kadar kullandık sonra yürğteçten kendi inmeye çalışınca bıraktık şuan 1 yaşında 11 aylıktan beri yürüyor oğlum ve tam basıyor ayaklarınıds
bundlebeach Oykmmkrkn 6 aylikti kullanmaya başladık 7 aylikti emeklemeyi ogrendi simdi hic binmek istemiyor sklyor suan 8 aylik
Asenana Oykmmkrkn ben almıcaktım ama hediye geldi doktoruma ne zaman koyabilirim dedim bana kalırsa koyma ama 8 aydan önce koyulmaz dedi 🥺 şimdi 6 aylığız 8 aylık olsun belki koyarım arada bir belki hiç koymam
Aysenes Oykmmkrkn https://resimyukle.link/i/HubgX böyle birşey canım zıplayıp duruyor 😂 ama cok koymuyorum günde 10-15 dk kadar
Acelyannesi Oykmmkrkn bende karsıydım elim ayagım oldu SuAn bebeğim büyüdü tabi ama sabahtan aksama kadar bırakmayın tbai 20 dakika binsin 40 dakika mola verin
Sevdamavi Oykmmkrkn ben almadım kuzum bebeklere yararı yokmuş cok yazı makale okudum ayrıca yürütmeye yardımcı olmuyormuş parmak üstüne basma ilerde bacak eğriliği felan oluyormuş
Tosbik1406 Sevdamavi ben hep yürüteçte büyümüşüm bebekken bacağımda eğrilik yok bence bu kadar katı yasaklar olmamalı
Sevdamavi Tosbik1406 canım bunu ben demiyorum ki uzmanlar yazmış ayrıca herkeste aynı etkiyi göstermez
_prens_prenses_annesi Oykmmkrkn ogluma da kizima da kullandim kizim in yuruteci kirilmisti tekrsr aldik elim ayagim oldu resmen bacak kaslari guclendi simdi adim atiyir tutunuo kalkamya calisiyir koltuk kenarlarjnda gidiyir ayakta durabikiyor hic bir is yaoamiyirdum onu tekrar alinca cok cok rahat ettik ama cok durmuyor icinde yani durdumuyorum
Mircet Oykmmkrkn 6. Aydan sonra günde 10 dk falan anca kullanmışımdır istediği her yere gidebiliyor bu çok tehlikeli bişey aslında 😂 tuvalete gideceksem aniden kapı çaldıysa falan koyuyorum kızım 9 aylık zaten ellerini bırakıp bi kaç adım atıyor her yere tutunup kalkıyor gelişim açısındam bi sıkıntı yaratmadı ama gerçekten günde 10 dakika bile kullanmadık şimdi yürüteci iterek geziyor asla oturmuyor😂