İlk doğduğu zamanlar dışarı çıktığımızda veriyordum tutuyordu. Sonra defalarca denedim almadı öğürdü hep. Bugün damaklarını kaşısın diye eline wee’nin damaklı emziğini verdim şimdi büyük iştahla emiyor 😅
Sonra bıraktırmak zor olur mu hiç alıştırmasam mı bu saatten sonra acaba ? 1 haftadır baş parmağını emmeye başlamıştı aslında o açıdan da iyi olur mu diyorum kararsız kaldım.